måndag 4 maj 2009

Nya bilder på gång!

Idag fick jag reda på att jag kommer att få 20 nya bilder på min lilla flicka inom en snar framtid - 20 bilder - det är ju superfantastiskt roligt!
Det är alltså familjer som nyss varit på hennes barnhem som tagit kort på henne och jag har fått kontakt med en av familjerna via nätet också. Tänk, jag kommer att kunna ringa till någon som har träffat henne på riktigt, som sett henne, som vet hur det är på barnhemmet, som nyss har varit med om allt det där stora, underbara som jag väntar på att få vara med om!
Det gör mig så lycklig!
En annan sak som gläder mig är besked om att lillan varit hos läkaren pga sin "skavank" och att allt såg bra ut! Jag kommer att få läkarrapporten när den är översatt - skönt!
Ytterligare en glädjande sak är att en av mina bekanta som ska hämta barn i Vietnam hon med beskrev att hon skulle få hämta sitt barn inom 2-6 veckor. Jag tolkade det som att hon fått resebesked, men det är ju så att det närmar sig för oss! Hon har väntat i 5 månader, jag har väntat i 4 -och vi kan få åka närsomhelst! Jag är så lycklig över det! :-)

Min flickas blivande kusin hade på eget bevåg ordnat halvårskalas på sin förskola för min tös - känns så skönt att lillan kommer att komma i ni en stor familj som bara väntar på henne och som kommer att älska henne även om hon bara får en förälder.

Och kusinens mamma - ge dig till känna nu - jag "vet" att du läser här
;-) Glada hälsningar Hej och Hopp

1 kommentar:

  1. Åååh, vad roligt! Snart snart snart får du fota henne massor massor själv!!!

    SvaraRadera