torsdag 21 maj 2009

ledig dag

Idag har jag som de flesta andra varit ledig - och jag har gjort absolut ingenting!
Jag har inte städat som verkligen behövs, jag har inte rensat i garderober och förråd och åkt till återvinningsstationen som verkligen behövs, jag har inte gjort det jobb som jag ligger efter med, jag har inte köpt doppresent till dopet på söndag.
Men jag har sovit gott och länge och shoppat onyttigheter. Förhoppningsvis gör dagen att jag har kraft att göra nyttigheterna i helgen istället. :-)

Lilla snuttan - undrar vad hon har gjort idag!

1 kommentar:

  1. Sååå klokt att ta sig sådana dagar ibland. Det finns så otroligt många självpålagda måsten - som man bara MÅSTE strunta i ibland.

    Vet du? Vi gjorde likadant igår. Ingen nytta alls. Så skönt att ha en sådan där mittemellandag. Idag har vi istället lite på planeringen - men det känns inte så betungande då :).

    SvaraRadera