måndag 11 maj 2009

Längtan

Min lilla skrutta ser verkligen rund ut på bilderna. Jag funderar på hur stor hon är - det är omöjligt att avgöra. Hon ser ganska liten ut i famnen på kontaktpersonens svenska man och stor ut i famnen på den vietnamesiska kontaktpersonen. Men vad vet jag - den svenske mannen kan ju vara en "jätte" eller så är kvinnan jätteliten eller så... Jag får väl inse att det inte går att veta. Jag skulle vilja veta vilken storlek jag ska ha på kläderna som jag tar med - men men...

När jag pratade med familjen som nyss varit där så fick jag som jag skrev många praktiska tips och jag insåg lite mer hur varmt det kommer att vara. Det är bara de allra tunnaste kläder som kommer att fungera - fast hmm - om det är AC på rummet så kommer hon kanske att frysa...

Ja, ja, det ordnar sig nog hur det än blir...

Jag vill verkligen åka nu - om det inte framgått tidigare! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar