måndag 6 april 2009

min lilla på YouTube

Den här helgen har varit omtumlande! När jag satt och slösurfade på YouTube och tänkte titta på filmer från Vietnam igen - så hittade jag en n film - tagen i december -08 i min lillas stad!
Hoppet steg - även om jag inte trodde på det - i december var hon ju född - tänk om hon skulle finnas med!
Superspänd tittade jag på filmen - och någon minut in flimrade en liten bebis förbi - var det inte, kan det ha varit - HON? Jag drog tillbaka filmen och datorn låste sig precis när bilden av den lilla skulle tonas fram. Men till slut såg jag det - och tårarna sprutade - det måste vara hon...Nu har jag ägnat helgen åt att föröka få bekräftat att mina ögon inte ljuger för mig - och det känns mer och mer troligt att det verkligen är hon! Jag hoppas det för på filmen är hon i famnen på en volontär som tittar ömt på henne och hon tittar tillbaka! Min lilla skrutta - jag vill att någon älskar dig där du är - jag älskar dig utan att ha träffat dig, men du behöver den dagliga kärleken nu tills jag får hålla dig i famnen och titta ömt på dig och älska och älska och älska dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar