onsdag 22 april 2009

Friskförklarad!

Jaha, då var läkarundersökningen avklarad också. Lite lustigt var det allt.

Jag nojade för allting och såg till att töma byxfickorna på nycklar och annat krafs för att väga så lite som möjligt om han skulle tycka att vikten var ett problem, jag tog hissen upp för att hålla pulsen och blodtrycket nere, jag tog allergitablett innan och var nysprayad i näsan för att inte ens verka vara pollenallergisk. Ja, jag VET - jag överdrev, men jag vill bara få alla papper klara och få hem min unge! :-)

När jag väl kom in till läkaren så skrev han på pappret innan han undersökte mig - sedan tog han blodtrycket lite halvhjärtat - jag vet inte ens vad jag hade - sedan var det klart! ;-)

Angående frågorna jag hade om min flicka så blev jag inte så mycket klokare, men han skrev ut ett recept i alla fall mot skabb om det nu är det hon har. Det kan lika gärna vara insektsbett - vi får se när jag träffar henne.

Men - jippie och hurra - nu har jag ett friskintyg som gäller i 6 månader igen. SKÖNT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar