onsdag 15 april 2009

Jag längtar, längtar, längtar!!!

Idag tog jag ytterligare en tur till babyland och IKEA - börjar bli något av en stammis på det förstnämnda ;-)
Det är så himla kul att handla praktiska vardagssaker som min lilla skrutt ska ha - idag blev det en badbalja och ett myggnät. Det känns också bra att det faktiskt inte bara är en lyxaktivitet att handla utan att det faktiskt är dags att göra det nu. :-)
Jag önskar att jag visste hur stor hon är nu - det skulle vara så mycket lättare att handla kläder till henne då. Alternativt om jag fick veta när jag skulle få åka så att jag vet hur gammal hon kommer att vara när vi väl kommer att träffas.
Så - imorgon kan väl Maria från BFA ringa och säga vilka mått hon har och att jag ska åka - typ direkt... skulle jag bli nöjd ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar