onsdag 8 april 2009

Det var inte hon - men jag har fått andra bilder

Nehej, det var inte hon som var med på filmen - jag har fått kontakt med tjejen som filmat och just då hade de inte varit på hennes barnhem. I vilket fall som helst så är det roligt att ha fått kontakt med tjejen - hon ska tillbaka till Da Nang i juli - kanske träffas vi då även om jag hoppas att jag redan är hemma igen vid den tiden.

Nåväl - i måndags fick jag nya bilder på min älskade lilla skrutta! Det är makalöst att man kan känna så starkt för någon man aldrig har träffat. Jag kan inte förstå det själv egentligen...

Hon är i alla fall underbart söt och jag längtar så att det gör ont.

Jag har tagit tag i lite praktiska delar igen den här veckan - jag har skickat iväg min nya utredning (nya och nya den är från oktober men pga en massa strul så har jag fått vänta på översättningen), jag har varit iväg och ansökt om ett nytt pass, och jag har mailat den strulande översättaren för att försöka få tillbaka lite pengar.
Jag ska så fort som möjligt kontakta min läkare för att få ett nytt friskhetsintyg, jag ska kontakta BVC och en hudläkare, jag har bokat tid på info hos försäkringskassan och jag ska ta tag i urkoppling av airbag i min bil...
Lite att pyssla med alltså.

Men mest av allt - längtar jag mig tokig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar