måndag 6 april 2009

Är det någon som hittat hit?

Jag har ju valt att inte öppet gå ut med att jag börjat blogga - har inte sagt något till någon av mina anhöriga ännu, men jag har ändå lagt ut länken på nätet på några ställen - och nu undrar jag om någon hittat hit.
När jag skriver så tänker jag inte att någon annan läser men det kan ju vara så att någon ändå tittat in - och det vore i så fall vara kul att få veta det.
Så - om det finns någon här - skriv gärna en kommentar. Det har ingen betydelse för mig om ni är anonyma men kul att veta om någon finns här. Jag kommer att lägga ut sådana här förfrågningar då och då.

3 kommentarer:

  1. Jag har hittat hit :). Om jag skall vara ärlig så minns jag inte riktigt hur...

    Du kan ju lägga till en gadget från Feedjit (kolla in längst ner i min blogg) - så ser du om du har någon trafik.

    Mina varmaste lyckönskningar med ditt nya liv som mamma!

    Jag kommer tillbaka.

    SvaraRadera
  2. Jag har också hittat hit, genom ditt drag att lägga länken när du kommenterade hos Singeladopt. Jag har följt dig litegrann på FL (och visst är du FEF också?) under tiden jag försökt få magbarn. Är Kantarellkisse på FL och KaKi för det mesta - nu också FC

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Ja, jag är både på FL och FEF och lite varstans ;-)

    SvaraRadera