lördag 22 augusti 2009

Varldens lyckligaste!

Nu ar jag tillbaka efter att ha traffat lillan!
Kunde inte haft ett battre forsta mote.
Hon sov nar jag kom och jag fick tid att se pa henne, kanna pa henne och ta in alla kanslor som rusade. Sedan vaknade hon och jag fick henne i famnen. Somnig som hon var gosade hon in sig i min famn och satt lugnt dar.
Jag hade henne i famnen storre delen av tiden - personalen ville garna att hon sulle visa vad hon kunde men hon ville tillbaka och sitta och titta pa mitt halsband och leka med sakerna jag hade med - inte mig emot! :-)
Jag fick mata henne - en upplevelse jag ska beratta mer om nagon annan gang och sedan somnade hon i min famn.
Vi far aka till barnhemmet om nagra timmar igen och jag bara langtar.
I all kanslostorm sa kanns det bara sjalvklart ratt - jag vill ha kvar henne i famnen - hon hor hemma dar!
snyft

4 kommentarer:

  1. Nu ryser jag.

    Vartenda litet hårstrå står precis rakt upp på min kropp och jag får banne mig tårar i ögonen.

    Det är lustigt hur man kan känna in så med någon via internet. Du och jag som inte ens känner varandra i verkligheten :-)

    Men, det måste vara något universellt i det hela. Oss mammor emellan, haha!

    Stor kram från andra sidan jordklotet!

    SvaraRadera
  2. ÅHHHHHHHHH, vad underbart. Äntligen är du där! Hur häftigt som helst.
    Hoppas resten av resan är lika bra, och att ni snart kommer hem. :-)

    SvaraRadera
  3. Gud vilket underbart första möte du fick med din lilla. Det är en upplevelse.

    Hoppas du snart får ta henne med dig till hotellet och kan rå om henne helt själv.

    Lycka till o tusen tack för att jag/vi får följa dig.

    Mamman på www.babyonskan.wordpress.com

    SvaraRadera
  4. Oj så fantastiskt! Att du är där nu. Och att din fina flicka får vara där hon hör hemma: i din famn!
    Stort GRATTIS och lycka till i allt det härliga och omtumlande!
    /Cecilia
    www.ekhemmanet.se

    SvaraRadera