onsdag 5 augusti 2009

Har bestämt mig

angående semestern. Jag bryter den en vecka i förväg och börjar jobba på måndag. Jag har ju haft 5 veckor då och det finns absolut ingen anledning för mig att vara ledig längre den här sommaren - förutom att jag vill då. Jag vill egentligen absolut inte komma tillbaka till jobbet utan att veta ett dugg mer än när jag gick på ledighet. Jag vill inte svara på alla frågor som inte har något svar, jag har ingen lust att engagera mig i något som ska ske under hösten på jobbet, jag vill inte vara här medan lillan är där - långt borta!
Men - det är det enda rätta ändå. Annars kommer det att kännas likadant om en vecka - och då har jag inga lediga dagar kvar att använda till resan.
Och - det ska bli kul att träffa alla vänner i min hemstad igen, det ska bli kul att återigen fixa i lägenheten inför lillans ankomst, det ska bli kul att träffa många av de människor som jag träffar genom jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar