onsdag 1 juli 2009

Vilka läser?

Jag är nyfiken på vilka ni som läser är (igen) och skulle också bli jätteglad för lite allmänna kommentarer. Det är alltid roligt att höra vad andra tänker kring det jag tänker...
Så - kommentarer emottages tacksamt :-)
Annars så är det ganska mycket stiltje här. Fick svar på mitt mail till organisationen igår. Hon trodde att mina handlingar kommit till nästa steg förra veckan men uppgifterna var osäkra. Hon skulle återkomma... Kontaktpersonen går på semester nästa vecka och om hon menar att hon ska återkomma så borde jag alltså få veta något mer redan den här veckan. Hoppas, hoppas!

Idag var jag på helkroppsmassage - underbart skönt! En av de saker som kommer få vänta när lillan väl kommit hem sen. KOM HEM NU!

3 kommentarer:

  1. Hejsan
    Skulle mäst säga att jag läser din blogg men tycker den är lite svår att kommentera i. Kan inte vara annonym (öppen heter det kanske) och med wordpress i grunden måste jag sen in och godkänna.

    Hoppas var gång/dagligen att jag får läsa att du fåt RB och vi får följa dig mot lill tösen.

    Hoppas det inte dröjer många timmar till innan de ringer.

    Ha en bra sem
    mamman

    SvaraRadera
  2. Jag läser ju såklart.
    Jag har lite semester, så jag läser inte min blogglista ordentligt. :-)

    Hoppas att du snart får åka

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Tack för att ni tog er tid att kommentera - fast det är krångligt då tydligen. Jag är verkligen nybörjare och vet inte om jag kan göra något åt det... :-)

    SvaraRadera