söndag 5 juli 2009

Börjar hoppas igen...

Nu börjar hoppet stiga igen - den där känslan i magen att "tänk om de ringer imorgon" Ett tag hade jag nästan tappat det - det kändes inte som att det var på gång och jag vet inte vilken känsla som är bäst. Det är jobbigt att hoppa högt varje gång telefonen ringer men skönt att känna sig hoppfull! :-)
Det har ju ingen betydelse hur det känns - de ringer när de ringer, jag kan inte påverka det över huvud taget. Inatt drömde jag att ja fick besked om att jag inte skulle få resa förrän i november och det var så sjukt jobbigt i drömmen. Jag vaknade faktiskt med den där känslan man har efter en mardröm - en olustig känsla som byts ut mot lättnad när man inser att det bara var en dröm.
Jag hoppas alltså inte att jag drömmer sanndrömmar.

Ring imorgon nu - ring!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar