tisdag 21 juli 2009

i morgon ska jag ringa igen

När jag ringde BFA i torsdags så sa de att jag skulle ringa i mitten av den här veckan om jag inte hade hört något. I morgon är det onsdag och jag ska alltså ringa igen...
Jag är lite pessimistisk igen. Jag inser att de skulle ha ringt mig om resebesked var på gång och jag är rädd för att de inte vet något mer om var mina papper är heller. Att jag är så negativ handlar mest om att jag är rädd för att jag kommer att känna mig helt knäckt om jag inte får höra något alls. Jag försöker njuta av dessa lediga dagar men det är svårt. Inbillar mig att det skulle vara lättare om jag visste när de skulle vara slut. Jag skulle kanske vara lika otålig i alla fall men det känns som om det skulle vara mycket lättare.

Håll tummarna för ett positivt besked i morgon!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar