onsdag 22 juli 2009

Jobbigt igen

Som jag misstänkte så fick jag ingen information när jag ringde idag - och efter att ha ställt några andra frågor via mail så fick jag svaret att mina papper var i Hanoi. Fattade inte om det var en ny uppgift eller inte, om det är det så är de på samma ställe som för 4 veckor sen...

Som jag också misstänkte igår så tog det nästan knäcken på mig. Jag fattar inte att det kan vara så himla tungt det här. Jag blir irriterad på mig själv att jag inte kan ta tillvara på tiden och njuta. Glädja mig åt det som komma skall och njuta av det som jag har just nu. Jag är så lyckligt lottad - det vet jag, men det är tufft, tufft, tufft!

2 kommentarer:

  1. usch, vad jobbigt. Lider verkligen med dig. Håller tummarna för att det snabbt händer någonting. Kram

    SvaraRadera
  2. En styrkekram kommer här. Förstår att det är svårt att glädjas när väntan nästan tar kål på dig.

    SvaraRadera