söndag 19 juli 2009

Helgen är snart över :-)

Det är så skönt att helgen snart är över och en ny vecka med 5 hela dagar då telefonen kan ringa ligger framför mig. Det är inte det att jag inte har kul - jag har haft en härlig helg då jag förutom att ha umgåtts med mina älskade systerdöttrar även har träffat gamla goda vänner och varit ute och festat med min bästa kompis, men ingenting kan gå upp mot möjligheten att få information - eller ändå hellre resebesked. Jag blir lite rädd att jag ska bli besviken - för det känns som om jag räknar med att åtminstone få veta någonting senast onsdag eftersom de sa åt mig att ringa till organisationen då om jag inte hört något. Det finns ju inga som helst garantier att jag kommer att få veta något då heller - det måste jag försöka ställa in mig på! Men jag vill så gärna få veta någonting nu! Hoppas, hoppas, hoppas!

1 kommentar: