måndag 1 juni 2009

Nya kort igen! :-)

Idag fick jag nya kort igen på min lilla lilla älskade skrutta! :-)
Det är så spännande varje gång - man klickar på filen och där dyker hon upp. Vad ska hon göra den här gången - hur ser hon ut, har hon växt osv osv.
Den här gången var det en kommentar med från kontaktpersonen - hon beskriver lillan som "very active och quick". Det känns jättespeciellt att läsa de orden - de allra första som beskriver henne som person på något sätt.
Jag har fått för mig att hon ska vara lugn och lite tillbakadragen. Kanske för att jag fick så många bilder på henne där hon såg allvarlig ut innan jag fick se första leendet. Men active and quick låter bra! :-)
Men hon får vara precis hur som helst - jag kommer att älska henne oavsett så klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar