lördag 13 juni 2009

Det händer andra saker i mitt liv just nu, saker som inte har ett dugg med adoptionen att göra och som skulle vara svåra att hantera när som helst och som blir "omöjliga" att ta nu. Jag har inte kraft att hantera svåra saker och samtidigt så blir jag förbannad över att jobbiga tråkiga tankar ska blanda sig in i min lycka. Förstå mig rätt - inget kan utplåna lyckan eller få den att plana av, men jag vill inte lägga kraft på något annat alls! Samtidigt är det bra att det händer nu, när jag inte är på väg - då hade jag inte kunnat ta tag i det alls och det tror jag inte är bra, det hade säkert straffat sig efteråt.

I övrigt så väntar jag - mycket lite tålmodigt...
Surt inlägg det här - och det har ju låtit vänta på sig också, men men... Jag kommer nog igen snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar