lördag 7 mars 2009

Förberedelserna fortgår - livet leker!

Allt som har med adotionen att göra är så himla kul - och nu känns det som att förberedelserna inte handlar om "adoption" bara utan om att jag ska förbereda mig inför att hämta hem min dotter och inför vårt liv tillsammans.

I onsdags började jag på en "hämta-barnkurs" Jättekul att få träffa andra i samma situation och att få prata om det här som väntar oss. Den här första gången handlade det om barnsäkerhet och försäkringskassan - konkreta väntabarn-teman. :-)

I fredags hade jag ytterligare en adoptionsrelaterad träff. Då var vi 4 tjejer som älla väntar på att få hämta hem våra små från Vietnam som träffades och åt vietnamesisk mat och pratade om allt som ligger bakom och framför oss. Kul, kul, kul!

I övrigt är jag så oerhört tacksam över all den lycka som jag känner! Livet leker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar