tisdag 17 augusti 2010

För ett år sedan...

För ett år sedan hade jag ingen aning om hur nära det var. Jag visste inte att jag hade genomlevt den sista tunga tunga väntansdagen. Jag visste inte att min rastlösa krypande stress snart skulle vara över. Jag visste inte att det bara var dagar kvar tills jag skulle hålla min dotter i famnen.

Jag visste inte att det var dagen innan jag äntligen skulle få resebesked!

För att inte tala om att jag inte visste hur fantastiskt allt skulle vara på resan, och sedan alla dagar med mitt lilla hjärta!
Snart har jag levt ett år tillsammans med min älskade unge!

Nu går vi in i en tid av ettårsfirande! :-)

2 kommentarer:

  1. GRATTTIS på "1-års dagen" :)!

    SvaraRadera
  2. Grattis även från mig - jag är så tacksam över att jag hittat din blogg och läst den länge - det är roligt att få följa med även efter att ni fått varandra... Många slutar ju blogga eller blir mer privata och för oss som fortfarande väntar på sin tid så är fortsättningen minst lika intressant att följa som väntan och längtan...
    Lycka till med alla de kommande åren!

    SvaraRadera